ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
ЛИСТ
від 28.12.2006 р. N 9522
Щодо надання роз’яснення
На <…> лист від 07.12.2006 р. N 235 щодо надання роз’яснення, чи належить вивіска на фасаді будинку до об’єкта зовнішньої реклами, Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва, у межах компетенції, повідомляє таке.
Статтею 1 Закону України "Про рекламу" визначено, що реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Зовнішня реклама – реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.
При цьому частиною сьомою статті 8 згаданого Закону встановлено, що розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, не вважається рекламою.
Окрім цього, відповідно до частини третьої статті 17 Закону України "Про захист прав споживачів" продавець (виконавець) зобов’язаний надати споживачеві достовірну і доступну інформацію про найменування, належність та режим роботи свого підприємства.
Враховуючи вищевказане, на думку Держпідприємництва України, у випадку коли на фасаді будинку (приміщення), яке займає суб’єкт господарювання, розміщено вивіску з його назвою, а саме: інформацією про виробника товару та/або товар у місцях реалізації даного товару, яка не містить закликів до придбання товару чи надання послуги або іншої інформації, що призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару, така інформація не є рекламою і її розміщення не потребує одержання дозволу на розміщення об’єкта зовнішньої реклами.
Заступник Голови
С. Іголкін
Надруковано:
"Галицькі контракти – Дебет-Кредит",
N 10, 5 березня 2007 р.