Шановні учасники Асоціації!
Як відомо, 5 листопада 2010 року, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України оприлюднила інформаційний лист щодо зобов’язання фінансових установ усунути невідповідності в інформації, що міститься в Державному реєстрі фінансових установ (далі – Реєстр) про фінансові установи та їх відокремлені підрозділи.
Проте, після звернення учасників Асоціації до апарату Асоціації із скаргами на бездіяльність співробітників відділу ведення Державного Реєстру Держфінпослуг, вимушені зробити висновок, що Держфінпослуг сама не тільки не створює необхідних умов для приведення інформації в Реєстрі у відповідність, а й чинить перепони у внесенні інформації в Реєстр фінансовими установами, зокрема нерозблокуванням (в установлені законодавством строки*) в Реєстрі реєстраційних карток юридичної особи та/або відокремлених підрозділів юридичної особи, що унеможливлює виконання інформаційного листа Держфінпослуг та приведення інформації в Реєстрі у відповідність.
Шановні учасники Асоціації! Уразі, виявлення фактів, викладених вище, просимо негайно звертатися до виконавчого апарату Асоціації: 383-76-91, 383-73-70, або писати відповідне звернення на електронну адресу: Julia@cyfra.net
* – для реєстраційної картки юридичної особи (в залежності від змін, що відбулися в інформації в Реєстрі – строк прийняття рішення Держфінпослуг та розблокування реєстраційної картки – 15-30 днів).
Нормативне обґрунтування: Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 18 грудня 2003 року N 170 «Про затвердження Положення про порядок внесення інформації про ломбарди до Державного реєстру фінансових установ», Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 28 серпня 2003 року N 41 «Про затвердження Положення про Державний реєстр фінансових установ».