15 липня 2014 року набуло чинності розпорядження Нацкомфінослуг від 28 листопада 2013 року, N 4368, яким викладено в новій редакції Положення про Державний реєстр фінансових установ (розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 28 серпня 2003 року, N 41).
Зміни торкнулися не тільки порядку внесення інформації (змін) про ломбард та його відокремлені підрозділи до Державного реєстру фінансових установ (Реєстр), а й кваліфікації керівників відокремлених підрозділів.
Для внесення інформації про відокремлений підрозділ до Державного реєстру фінансових установ, керівник цього підрозділу повинен відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
1) мати вищу освіту (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста, магістра, бакалавра) або для керівника відокремленого підрозділу ломбарду – професійно-технічну освіту;
2) мати не менший ніж 2-річний загальний стаж трудової діяльності, з якого:
– стаж роботи на ринках фінансових послуг – не менший одного року
або
– стаж роботи на керівних посадах не менший двох років;
3) протягом останніх п’яти років не бути керівником, фінансовим директором або головним бухгалтером фінансової установи, визнаної банкрутом, підданої процедурі примусової ліквідації або до якої було застосовано захід впливу за порушення законодавства, що регулює діяльність з надання фінансових послуг, у вигляді відсторонення керівництва від управління фінансовою установою та призначення тимчасової адміністрації;
4) не мати не погашеної або не знятої судимості за умисні злочини, злочини у сфері господарської та службової діяльності, а також не бути позбавленим права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю.
Відповідність керівника відокремленого підрозділу вказаним кваліфікаційним вимогам має бути підтверджена відповідними документами при внесенні інформації про відокремлений підрозділ ломбарду до Реєстру.
У випадку виникнення питань прохання звертатись до виконавчого апарату Асоціації.