Шановні учасники Асоціації!
03 червня 2016 року набрало чинності розпорядження Нацкомфінпослуг №793 від 14.04.2016 року «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України» у відповідності до вимог якого:
«Фінансова установа має право надавати фінансові послуги через свій відокремлений підрозділ за умови виконання таких вимог:
1) наявність запису про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу фінансової установи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
2) інформація про відокремлені підрозділи фінансової установи внесена до Державного реєстру фінансових установ у визначеному чиним законодавтсовм порядку;
3) наявність у відокремленого підрозділу керівника, який повинен:
- мати вищу освіту, а керівник відокремленого підрозділу ломбарду – професійно-технічну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем відповідно до законодавства;
- мати не менший ніж 2-річний загальний стаж трудової діяльності, з якого стаж роботи на ринках фінансових послуг – не менший одного року або стаж роботи на керівних посадах не менший двох років;
- протягом останніх п’яти років не бути керівником, фінансовим директором або головним бухгалтером фінансової установи, визнаної банкрутом, підданої процедурі примусової ліквідації або до якої було застосовано захід впливу за порушення законодавства, що регулює діяльність з надання фінансових послуг, у вигляді відсторонення керівництва від управління фінансовою установою та призначення тимчасової адміністрації;
- не мати не погашеної або не знятої судимості за умисні злочини, злочини у сфері господарської та службової діяльності, а також не бути позбавленим права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю;
4) наявність у відокремленого підрозділу технічних умов, необхідних для надання споживачам фінансових послуг, та забезпечення внутрішнього обліку надання фінансових послуг, а саме:
5) власного або орендованого приміщення за місцезнаходженням відокремленого підрозділу;
6) комп’ютерної техніки та засобів зв’язку (телефону, Інтернету);
7) відповідного програмного забезпечення, необхідного для надання споживачам фінансових послуг та здійснення внутрішнього обліку надання фінансових послуг.
Враховуючи вищевикладене, фінансові установи зобов’язані подавати державному реєстратору (іншим особам, які можуть виконувати вказані реєстраційні дії згідно законодавства) інформацію про створення відокремлених підрозділів. Тільки після виконання цієї умови можливо внесення інформації про новостворений відокремлений підрозділ до Державного реєстру фінансових установ та здійснення ним діяльності з надання фінансових послуг.
Фінансовим установам, інформація про відокремлені підрозділи яких унесена до Державного реєстру фінансових установ до набрання чинності цим розпорядженням, але не була внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зареєструвати свої відокремлені підрозділи у встановленому законодавством порядку протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим розпорядженням.
У випадку виникнення питань – прохання звертатись до виконавчого апарату Асоціації.