Шановні учасники Асоціації!
Звертаємо Вашу увагу на наступне.
На сьогоднішній день, з урахуванням змін, внесених до «Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій» (із змінами згідно наказу Міністерства фінансів України від 20 вересня 2018 року N 773), підприємство, при здійсненні операцій через РРО, має можливість не використовувати книгу обліку розрахункових операції (далі – КОРО).
Однак, звертаємо Вашу увагу на те, що у випадку прийняття рішення щодо невикористання КОРО, підприємство, або окрема господарська одиниця, не буде мати можливості здійснювати розрахункові операції у випадку виходу з ладу РРО та/або відключенні електроенергії до моменту підключення резервного РРО/включення електроенергії.
У випадку прийняття рішення щодо невикористання КОРО, необхідно вчинити наступні дії.
- Підприємство має прийняти наказ (розпорядження), в якому зазначається про заборону здійснювати розрахункові операції у випадку виходу з ладу РРО та/або відключенні електроенергії до моменту підключення резервного РРО/включення електроенергії на тих господарських одиницях які КОРО не використовують.
- Подати до Державної фіскальної служби заяву про скасування реєстрації книги обліку розрахункових операцій (Форма N 2-КОРО) із додаванням копії наказу, зазначеного вище у строк не більше 2 робочих днів з дати наказу.
Зразки необхідних документів та консультації можна отримати звернувшись до Виконавчого апарату Асоціації.